SISTEMSKO SAMOPOUZDANJE 29. MAJ 2016.
„Pored ponosa, lojalnosti, discipline, srca i uma, samopouzdanje je ključ koji otvara sve brave.“
Džo Paterno
Kada postanemo ponosni vlasnik samopouzdanja, mi nastupamo u svim situacijama staloženo i uverljivo. Ostavljamo utisak osobe, koja veruje u sebe i sopstvene kvalitete. Osvajamo neosvojeno i plenimo ličnom snagom i jedinstvenom harizmom. No, da li je baš uvek tako? Da li zaista verujemo u sopstvenu snagu u svim situacijama, u kojima nas niko i ništa ne može uzdrmati ili naša moć nestaje, kada se isključe svetla na pozornici? Da li je dovoljno da nam neko kaže da smo prosečni ili ispod proseka, da se zapitamo koliko zaista vredimo? Da li je dovoljan jedan pogrešan korak, da se naša slika o sebi zamrzne i izgubi na svojoj oštrini? Da li je dovoljan jedan neodobravajući pogled naših roditelja, čak i danas, da se zapitamo, koje su moje prave vrednosti i da li ih uopšte imam?
(P)OSTANITE SAMOPOUZDANI 28. JUN 2015.
„Pored ponosa, lojalnosti, discipline, srca i uma, samopouzdanje je ključ koji otvara sve brave.“
Džo Paterno
Kada postanemo ponosni vlasnik samopouzdanja, mi nastupamo u svim situacijama staloženo i uverljivo. Ostavljamo utisak osobe, koja veruje u sebe i sopstvene kvalitete. Osvajamo neosvojeno i plenimo ličnom snagom i jedinstvenom harizmom. No, da li je baš uvek tako? Da li zaista verujemo u sopstvenu snagu u svim situacijama, u kojima nas niko i ništa ne može uzdrmati ili naša moć nestaje, kada se isključe svetla na pozornici? Da li je dovoljno da nam neko kaže da smo prosečni ili ispod proseka, da se zapitamo koliko zaista vredimo? Da li je dovoljan jedan pogrešan korak, da se naša slika o sebi zamrzne i izgubi na svojoj oštrini? Da li je dovoljan jedan neodobravajući pogled naših roditelja, čak i danas, da se zapitamo, koje su moje prave vrednosti i da li ih uopšte imam?
UMETNOST REŠAVANJA KONFLIKTA 19. JUN 2015.
„Posmatranje cvetova je odmor. Oni nemaju emocije ili konflikte.“
Sigmund Frojd
Jasna, čvrsta, povezujuća i smislena komunikacija je ono što nas odvaja od životinja i biljaka. Kada komuniciramo, mi razmenjujemo informacije sa sagovornikom i interpretiramo ono što nam je poslato kao poruka. Budući da različito razmišljamo i razumemo reči, bazirano na našim vrednostima, uverenjima, stavovima i principima, može doći do značajnog nerazumevanja i neusklađenosti u ljudskoj komunikaciji, što rezultira konfliktom, koji možemo definisati kao sukob različitih motiva i interesa.
USPEŠNO POSTAVLJANJE CILJEVA 25. MAJ 2015.
„Postoji kvalitet koji čovek mora da poseduje da bi pobeđivao, a to je određenost svrhe, spoznaja o tome šta je ono što želi i vatrena želja da to dobije.“
Napoleon Hil
Čovek je predodređen za snove. I to snove koje će pretočiti u ciljeve, a potom postojano i predano raditi na njihovom ostvarenju. No, da li je uvek tako? Zar vam se ne čini da je nekada previše prepreka, da su ciljevi nedostižni i daleki, da je suviše teško ili nemoguće ih ostvariti ili da nemate potrebne resurse za njihovu realizaciju? Ometača, u ostvarenju naših ciljeva, ima puno, no ključna pitanja su gde je motivacija, gde je samodisciplina, upornost, posvećenost ili doslednost? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja dobićete ne ovom dragocenom treningu, a njegov značaj se meri upravo vašim rezultatima i postignućima, koji će biti vidljvi vrlo brzo nakon treninga. Sve što naučite, imaćete priliku da primenite u praksi i osnaženo se oduprete silama odugovlačenja, odlaganja i neostvarenja svega onoga što je vama značajno, bilo privatno ili poslovno.
TEHNIKE VRHUNSKE KOMUNIKACIJE 27. APRIL 2015.
„Rečima izgradite mostove razumevanja i prećutnog uspeha.“
Gordana Panajotović
Reči imaju veliku moć – da dignu u zvezde ili spuste u ponor, da izleče ili povrede, da osvoje ili oteraju, da požanju uspeh ili neuspeh. U rečima i kvalitetnoj komunikaciji je ključ dobrih međuljudskih odnosa i razumevanja. Upravo zato je vrlo značajno usvojiti vrhunske tehnike i alate asertivne komunikacije, koja daje pravu meru vašem jedinstvenom nastupu u kontaktu sa sagovornikom ili publikom.
POSLOVNI BONTON 25. MART 2015.
“Vi ste svoj najvažniji proizvod, zbog čega je vaše pozicioniranje kao individue neobično važno.”
Portia Isaacson
Ako znamo da se u samo nekoliko sekundi kreira prvi utisak i mišljenje o sagovorniku, to nas nedvosmisleno upućuje na potrebu pažljivog kreiranja poslovnog imidža i adekvatnog nastupa u svakom trenutku, na svakom mestu i u svakoj situaciji.
IZAĐITE IZ PROMENE KAO POBEDNIK 18. MART 2015.
„Kao ljudskim bićima, naša veličina ne leži toliko u mogućnosti da promenimo svet, jer to je mit atomskog doba, već u mogućnosti da promenimo sebe.“
Mahatma Gandi
Često čujemo da je jedina konstanta u koju se uvek možemo pouzdati u ovom brzom, uzavrelom 21. veku – promena. Šta god mislili, koliko god joj se radovali ili je se plašili, izazivali je sami ili čekali da se desi, pa šta bude, promena je neminovnost sa kojom svako od nas može da nauči kako da se nosi kao pobednik. Jer, promena kao takva jeste neutralna kategorija. Ono što je čini dobrom ili neprijatnom jeste u najvećoj meri naša odluka.
ODOBRAVAMO POSEBNE POPUSTE ZA STUDENTE I DIPLOMCE.