UMETNOST REŠAVANJA KONFLIKTA 19. JUN 2015.
„Posmatranje cvetova je odmor. Oni nemaju emocije ili konflikte.“
Sigmund Frojd
Jasna, čvrsta, povezujuća i smislena komunikacija je ono što nas odvaja od životinja i biljaka. Kada komuniciramo, mi razmenjujemo informacije sa sagovornikom i interpretiramo ono što nam je poslato kao poruka. Budući da različito razmišljamo i razumemo reči, bazirano na našim vrednostima, uverenjima, stavovima i principima, može doći do značajnog nerazumevanja i neusklađenosti u ljudskoj komunikaciji, što rezultira konfliktom, koji možemo definisati kao sukob različitih motiva i interesa.
KAKO NASTAJE KONFLIKT? Upravo iz potrebe ljudi da uvere sagovornika da su baš oni u pravu i da je njihov način razmišljanja objektivno ispravan. Ako znamo da istina ima koliko i ljudi i da sam ja u redu i ti si u redu, onda polako napuštamo stanoviše da je sagovornika potrebno uveriti da je u krivu, a da smo mi u pravu. Potrebno je znati da značenje komunikaciji daje reakcija sagovornika i u skladu sa tim, prilagoditi komunikaciju tako da prenesemo tačnu, nedvosmislenu i jasnu poruku za drugu stranu.
KONSTRUKTIVNI KONFLIKTI PREDSTAVLJAJU PLODNO TLE ZA RAZVOJ I KREATIVNOST.
TRENING JE NAMENJEN svima koji žele da nauče tehnike svsishodne komunikacije, da shvate poreklo i korene konflikta, da nauče da prepoznaju rane signale konflikta i kako ga preduprediti, da izvuku maksimalnu dobrobit iz konstruktivnog konflikta, da medijacijom podrže druge u procesu konflikta i da uvek kao pobednici izađu iz svakog sukoba.
TRENING ĆE VAM OMOGUĆITI da konfliktne situacije preokrenete u svoju korist, da bolje prepoznate potrebe i način razmišljanja druge strane i da sve ljude prihvatite onakve kakvi jesu, najpre uključujući sebe, čime se oslobađate potrebe da menjate druge i utičete na njihovo ponašanje, kao i da izvučete najbolje iz svakog konflikta.
TEME KOJE SE OBRAĐUJU NA TRENINGU:
- Kako doživljavamo konflikt?
- Biti u pravu vs. biti srećan
- Koju igru igramo?
- Različitosti koje uzrokuju konflikt
- Priznajte odgovornost za problem
- Iskažite osećanja na produktivan način
- Shvatite šta za vas predstavlja pretnju
- Otklanjanje prepreka za rešavanje konflikta
- Područje dogovora i usklađivanja
- Pripremite plan promene
- Mentorski rad sa zaposlenima u rešavanju konflikta
Trening se organizuje kao jednodnevni program u trajanju od 5 sati i bazira se na kombinaciji interaktivnog predavanja, grupnih i individualnih vežbi.
Predavač: Gordana Panajotović, Senior trener, kouč i konsultant
Investicija u sebe: 7.000,00 dinara. Za rane prijave odobravamo 10% popusta.
Vreme održavanja: 19. jun 2015. od 15 do 20 časova
Mesto održavanja: HR centar, Birčaninova 48, I sprat, stan 4
Dodatne informacije i prijave: +381 66 07 13 13 ili office@eaglesmart.rs